Det finns något positivt med allt...eller?

Sjukskriven - igen. Ryggont + problem i magen pga värktabletterna.
Nåja, jag har ett jobb att sjukskriva mig från, en rygg och en mage som brukar fungera i vanliga fall.

Bilen gick inte genom besiktningen. Reparationer för 2600 kronor.
Nåja, jag HAR en bil. Bra att besiktningen hittade felet så att det inte hände någon olycka pga felet.

Ingen dans den här helgen heller - ryggontet och magen sätter P.
Nåja, jag har ändå inte råd för alla slantar går till att reparera bilen och istället får jag tid över att dona på här hemma med sånt som jag kommit efter med.

Suck...positivt tänkande är inte så lätt alla gånger...



Försöker pigga upp mig själv med en liten blomma istället.
Snälla, skriv en glad och uppiggande kommentar om du läser det här inlägget.

Kommentarer
Postat av: Cecilia W

Kram frugan, snart ska vi på Depeche! :D

2010-01-13 @ 21:48:41
Postat av: sockan och sickan

ALLT händer för en anledning, det bara är så. Du kanske inte vet den anledningen JUST nu men den finns där, anledningen. Man måste ner för att komma upp. :-)

2010-01-14 @ 12:14:42
Postat av: Maria

Det ljusnar, det lovar jag! Du har en fantastiskt fin son också, kramas lite med honom så känns det nog bättre:) Krya på dig! peppkram

2010-01-16 @ 17:44:58
URL: http://mizty.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja nu var det ju inte gynekolog jag tänkte bli utan gyn-onkolog, alltså gyncancerläkare. Tyvärr finns det ju bara i Umeå så det är mest det som gör mig kluven. Men absolut, gynekolog vore nog inte fel det heller. Är ju oftast en i övrigt ganska frisk och väldigt patientgrupp och intressanta, men som du säger väldigt besvärande åkommor=/

2010-01-22 @ 15:07:28
URL: http://mizty.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Cederholm

Vilken otroligt fin bild. Jag blir genast fotoinspirerad.

Elisabeth

2010-01-25 @ 12:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0