Dansmarebilder!

Tröstade mig med att titta på bilder från dansmaran i februari!
Folke på "blundbilden" fotar jättemycket på danser och lyckades få med mig.
Tyvärr har denne underbart goe å glade dansare flyttat hem till Södertälje igen.



På nästa bild har vi en annan underbar personlighet: Fredrik, alias "Diva". Ett smeknamn han lever upp till med stil och finess. Speciell kille som fått en speciell plats i mitt hjärta sedan vi lärde känna varandra på maran. Dansar både kille och tjej och har planer på att dyka upp på dans i klänning. För att reta folk? Nä, mest för att han har lust, tror jag! Störtskönt!

Kommentarer
Postat av: tomas

damn ... you're beautyful Ewis !!



Fina foton på fin dam !

2009-03-06 @ 01:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0