Plus och minus

På minuskontot just nu:

Stressig vecka med en lååååång lista av saker jag INTE hunnit med. Blääää!

Fröken Röd på besök med medföljande huvudvärk. Dubbelbläää!

Kallt och blåsigt.

Ingen dans i närheten denna vecka.

Ingen aning om hur jag ska rösta på söndag.


På pluskontot just nu:

Niornas bal i onsdags var underbart rolig! Undomarna var söta som karameller och de hade så roligt. Å jag blev uppbjuden av tre av mina elever! Duktiga dansare som jag hoppas få se ute på dansbanorna i framtiden.

Bara en vecka kvar till skolavslutning!

Kortfredag och en lång skön helg i bästa sällskap att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till sommarlov!!!

2009-06-12 @ 16:15:40
Postat av: Maria

Ja Skule är verkligen fint! Nu gav du mig ytterligare ett semestertips, tack:)

2009-06-15 @ 12:31:37
URL: http://mizty.blogg.se/
Postat av: Ewis

Undrar vem som grattar mig så hemligt till sommarlov...? :-)

2009-06-15 @ 16:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0