Sportlovslängtan!

Bara en arbetsdag kvar till sportlovet nu!
Tänkte gå ut hårt med sportande med dans i Sundsvall ikväll och dans i Östersund imorgon kväll.
Sen ska jag ägna lovet åt att städa och dona hemma. Behöver efter ett år i huset göra några rejäla rensningar och få ordning på bland annat mitt "skräprum". Ska ju äntligen bli ägare till en dator så jag vill få ordning en bra plats för den.

Sonen Oskar ska åka iväg på fjällsemester nästa helg så jag får några dagar alldeles själv. Får väl se vad jag hittar på då. Om inte annat ska jag förbereda åttaårs-kalaset.

Nu ska jag gå hem å ta itu med snön och sedan måste jag slänga i mig middag och byta om för jag har ju salsakurs ikväll med!

Kommentarer
Postat av: tomas

nu finns bilder från fotosafarit ute .... ;)

2009-03-03 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0