Post-maresyndomet

Nu är det över
Nu är det ett halvår till nästa gång
En stor tomhet fyller mig
Samtidigt som glädjen fortfarande rinner omkring i kroppen
som små elektriska signaler
Danshög
Adrenalin som gör att jag inte känner
tröttheten, smärtan
i överansträngda muskler
Tusentals minnesbilder
Musik, rytmer, takt som får golvet att vibrera
Glada, svettiga ansikten
Dansorgasm på dansorgasm
Den varma sköna duschen efteråt
Frukost innan sömnen
Fnissande som småbarn
sitter jag och mina vänner runt köksbordet
Minneskarameller att suga på i ett halvår
innan nästa dansmara

Kommentarer
Postat av: tomas

dansorgasm ???



... det tror jag inte att jag haft nån gång.... kanske om du förtydligar den upplevelsen, att jag känner igen mig ... men ?



... sen antar jag .... att så mycket som du sett fram emot maran... så är det som ett antiklimax nu ?



bye bye ... hade. kram

2009-02-17 @ 22:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0