Ewis goes salsa!

Ikväll ska jag utöka min danskunskap!
Börjar nämligen en salsakurs på Folkets Park i Kramfors. Den är bara för oss kommunanställda...en miss enligt mig...för hur många procent män/kvinnor jobbar inom kommunen? Å hur många procent män kan tänka sig att gå en danskurs? Gissar att det blir till att dansa kille ikväll...eller stå panelhöna mesta tiden. Ja, ja...dans är ju ändå dans så jag ser fram emot kvällen ändå. Inte lika mycket som jag ser fram emot morgondagen dock. Fredag den 13:e? Jo, för mig har alltid nr 13 varit ett lyckonummer trots den allmänna folktron att det är ett olyckstal. I morgon är det i alla fall en TURDAG för mig! Dansmaran i Övik startar. Åtta timmar dans från klockan 19.00 till klockan 03.00 (Fast det brukar inte vara slutdansat förrän klockan 03.30). På lördagen blir det nog ett Paradisbadsbesök och sedan en buffémiddag på restaurang Lindén tillsammans med 130 st andra danstokar.
Klockan 19.00 hänger vi på låset på Parken i Övik igen för att dansa åtta timmar till! Å vilken dag är det på lördag? Jo, alla hjärtans dag! Två lyckodagar på raken! Jiipppiiii!!


Kommentarer
Postat av: sursocka

Låter som en toppenhelg om man bortser från dansen ;-) Jag hade förträngt att det var 13 imorgon... hövva. Ha så kul!

2009-02-12 @ 19:56:47
URL: http://sursocka.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad jag börjar sakna dansen då jag löser din blogg. Trots att jag inte dansade pardans.

2009-03-05 @ 22:05:40
Postat av: - Malin

Gud vad jag börjar sakna dansen då jag läser din blogg. Trots att jag inte dansade pardans.

2009-03-05 @ 22:06:18
URL: http://malinjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0