Tja, så föll jag dit då...

Eftersom så många andra verkar tycka det är så skoj att blogga insåg jag till slut att jag borde prova jag med. Dumt att förkasta nått som jag inte ens provat...

Vad ska bloggen handla om då?

Den kommer åtminstone i början att bli ungefär som en dagbok där jag skriver om vad som händer i mitt liv, på jobbet, på dansgolvet och i mitt huvud.

Lite om hur det är att vara ensamstående, adoptivmamma och husägare.

Dessutom lär det bli en hel del foton på blommor och natur eftersom det är så min kreativa sida yttrar sig. Att ta ett foto som på ögonblicket blir precis så vackert som jag vill ha det  tilltalar mig mycket. Trots att jag helst av allt skulle vilja skapa mina bilder med akvarellfärg och pensel. Men jag ska väl ha några utmaningar kvar till senar i livet också...

När du nu tagit dig hit så lägg in ett bokmärke och känn dig välkommen tillbaka när som helst!



Livet är en dans på rosor!
Visst sticks taggarna ibland men för det mesta är det bara obeskrivligt vackert...


Kommentarer
Postat av: sursocka

MEN så OTROLIGT glad jag blir att du bestämt dig för att börja blogga! Ska bli mkt roligt med en någorlunda tvåvägskommunikation. Kan ju passa på att kommentera mannen som cirkulerat i pressen angående de två 14-åriga tjejerna... Jag vet knappt vad jag ska tro om skvallerpressen hemma men domen har ju fallit så jag vet inte vad det spelar för roll vad jag tycker. Trist på alla sätt dock.

2008-11-24 @ 15:56:55
URL: http://sursocka.blogg.se/
Postat av: Niklas (le montrealiern)

Woohooo, försten här och kommenterar! Vilket är lite konstigt med tanke på hur mycket jag gillar bloggar... Hoppas det är bra med dig! Kram

2008-11-24 @ 22:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0