I dansvalet och kvalet en underbar fredag!

Sitter här i arbetsrummet och tittar ut genom fönstret på det fantastiska vintervädret!
Snön är gnistrande vit med långablå skuggor och solen skiner vinterblek från en isblå himmel. Tyvärr hinner det väl bli mörkt innan jag slipper ut härifrån idag. Långfredag med konferens till klockan 15.30...men sedan är det ÄNTLIGEN helg. Hoppas på sovmorgon både lördag och söndag och dans på lördagkväll. Lite nervös över hur det ska bli  med dansen då ingen nappat på att åka upp till Östersund för att dansa med Zlips. Kanske får det bli dans till Nova, okänt band för mig, i Härnösand istället. Nåväl, huvudsaken jag får svänga mina lurviga med några dansanta kavaljerer. På söndag ska jag i alla fall julpynta och ha glöggpremiär!

Trevlig första advent på er alla!




Mitt absoluta favoritdansband!
Zlips!
Som jag kanske måste svika i helgen för....




...ett band som inte imponerad i dansbandskampen...

Kommentarer
Postat av: Magnus

Synnerligen oanständig klädsel på damen i mitten där. Sånt kan vi inte tolerera i det samhälle där vi försöker lära barnen sunda värderingar.





Skojar bara, skicka gärna en förstoring. ;)

2008-11-28 @ 17:01:55
Postat av: sursocka

Men du! Checka in balobasen på tanten där i mitten! Tror du att hon visste om det när kameran gick av eller var det ett misstag från hennes stylist ;-)

2008-11-28 @ 19:09:12
URL: http://sursocka.blogg.se/
Postat av: Ewis

Melissa har skrivit så här på bandets hemsida:



•Var den enda "riktiga" tjejen i en drag show! Lärde mig att aldrig vara rädd att visa min kvinnliga sida.



Så det var nog en mkt medveten styling från hennes sida. Innanför dessa "balobas" (skratt) finns världens underbaraste sångröst och ett mkt varmt hjärta! Missa inte Zlips på dansbandskampen den 6 dec. Det är annat än Larz Kristerz-trams det!

2008-11-29 @ 09:37:40
Postat av: Erik

Kul att du startat en blogg =)

Tummen upp!!

Får hoppas den blir populär så du kan tjäna lite pengar oxå =)

Vi hörs Erik

2008-12-02 @ 12:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0