Häftigt! :-)

Blev överlycklig när jag såg att jag redan hade haft två besök! Å Niklas, vad kul att du hittat mig trots att jag inte ens talat om att jag fanns här! Allt bra med mig men jag saknar dig på dansgolvet. Hoppas du har tid med en danskväll när du kommer hem över jul!

Å ja, Sursocka, vad ska man säga...jag vill inte tro att jag har kollegor som antastar tonåringar på lektionstid samtidigt vill jag tro på ungdomarna när de kommer med så grova anklagelser. Skitsvårt att ta ställning till det där. Man får ju hoppas att de som dömt verkligen är säkra på sin sak...

Nu ska jag kila iväg och ha lektion med några alldeles otroligt trevliga elever! Återkommer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0