Bilder från dans!

Här bjuder jag på några bilder tagna av en av mina danskompisar, Folke. De tog i november uppe på ersboda Folkets Hus i Umeå. Mina tidigare nämnda favoriter spelade; Zlips. Den övre bilden är ett unikum...jag SITTER en dans!!! Det var en fredagkväll å jag var extremt trött... Kolla in den beundrande blicken! *garv*


Titta och lyssna på Dansbandskampen nu på lördag, den 6 december, då Zlips tävlar. Ring in å rösta!!!
Titta in på denna sida och läs vad Zlips sångerska Melissa har att säga inför lördagens tävling.

http://www.svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=98256&a=1333460&lid=puff_1333431&lpos=extra_0


Svettig, trött och adrenalinstinn!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Väldigt stiligt. :)

2008-12-04 @ 16:09:48
Postat av: sursocka

Är det sångerskan som var med i du är vad du äter? Hon verkade ju väldans tuff och jag diggar amerikansk brytning en väldans massa!

2008-12-04 @ 16:44:41
URL: http://sursocka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0